19.12.2018

Problemer med login og indsendelse af kort

Vi oplever desværre problemer med at logge ind med NemId, samt at indsendelsesknappen fryser. 

Login er langsom og kræver flere login

Når du forsøger at logge ind, tænker siden i ca. 2 min, og du får herfter en meddelse, der siger, at du skal klikke på Min a-kasseside og logge på igen.  De fleste kommer ind herefter ved at logge på igen og kan udfylde blanketter mv. Kommer du ikke ind, kan du prøve en anden browser eller et andet device som fx PC eller mocil. Hvis det heller ikke virker, så kontakt os endelig på 70100018, og vi hjælper dig videre.

Knap fryser

Nogle medlemmer oplever, at de godt kan komme ind og udfylde blanketten, men at de ikke kan få lov at indsende, fordi knappen fryser. Oplever du det, må du meget gerne kontakte os på 70100028, så vi kan hjælpe dig videre.

Vi beklager fejlene og arbejder hårdt på at få dem løst i samarbejde med vores leverandør. 

Kan du ikke logge ind med din Nemid fordi siden fryser eller får du en fejlmeddelse, kan du måske løse problemet ved at fjerne din browserhsitorik. Det gør du såldes: tryk på ctrl - shift -delete og vælge at rydde alle data. Det hjælper i nogle tilfælde på problematikken.    

 

Vi arbejder på højtryk på at få løst problemet.